Енштейни Майбутнього представляють (презентація)

Скачати

Переглянути онлайн (дочекайтесь повної загрузки …)

Презентація з фізики

Енштейни Майбутнього представляють

Фі́зика (від грец. Φυσικός

природний)  природнича наука,яка досліджує

Загальні

властивості матерії  та         явищ у ній, а також

виявляє загальні закони, які керують цими явищами; це наука про закономірності . Природи в широкому сенсі                                      цього слова.

Деякі з закономірностей, які                                     встановлені фізикою, є загальними для всіх матеріальних систем. До таких можна віднести, наприклад,закон збереження енергії. Такі закономірності називають законами фізики. Фізику

¨Вважають фундаментальною наукою, тому що всі інші природничі науки (хімія, геологія,біологія)

Історія фізики в Україні

¨Природознавство, і фізика, як його складова частина, почало складатися в Україні з виникненням перших університетів, серед яких провідне місце займала Могилянська академія. Із середини 19-го століття почали закладатися університетські фізичні факультети, як в межах царської Росії, так і на теренах Австро-Угорської імперії

Фізика сучасності

Із відкриттям радіоактивності  почався розвиток ядерної фізики, яка привела до появи

¨нових джерел енергії: атомної енергії та енергії ядерного синтезу. Відкриті при        дослідженнях ядерних реакції нові  частинки: нейтрон, протон , які започаткували фізику елементарних частинок. Ці нові відкриття на субатомному рівні виявилися дуже важливими для фізики на рівні Всесвіту і дозволили сформулювати теорію його еволюції — теорію Великого Вибуху.